sâmbătă, 21 iunie 2014

Back again- NEW IHERB ORDER!

Buna!


Revin. Mi-am facut un obicei in a pleca si reveni pe blog.
Dupa cum spuneam in postarile anterioare am facut o obsesie in a comanda de pe iHerb.com. De cand nu am mai scris am primit 3 comenzi si alte 3 sunt pe drum si sper sa ajunga cu bine.

Sa incepem cu prima comanda in care am 7 produse.



1. Neoteric Cosmetics Inc, Alpha Hydrox, Silk Wrap Body Lotion- O folosesc de aproape 2 saptamani, pe tot corpul, dar nu mi se pare ca vad vreo ameliorare. Poate sunt eu un caz pierdut..oricum am folosit cam 1/5 din ea si cel putin ma bucur ca nu mi-a provocat neplaceri. Ai grija ca daca ai vreo rana pe corp, in contact cu crema provoaca usturime. Ramane un pic lipicioasa dupa folosire, dar nu uleioasa. Imi place ca nu are miros si ca nu imi usuca pielea. A costat 11.23$ si daca o voi consuma pana in toamna cu siguranta imi voi lua inca una pentru iarna.
2. Derma E, Overnight Peel with Alpha Hydroxy Acids - Nu am folosit-o inca, nu am desfacut-o, am luat-o in ideea ca o voi folosi la toamna cand nu vor mai fi asa puternice UV. Aceasta a costat  12.21$.
3. Beautiful Curls, Shea Butter Curl Activating Leave-In Conditioner, Curly to Kinky - Am ajuns la unul dintre produsele mele preferate pe care il folosesc zilnic aproape. A costat 9.59$ si este un recipient cu foarte mult produs, dens si care miroase extrem de bine. La prima aplicare nu am fost inspirata si avand parul incurcat dupa baie nu am reusit sa il intind uniform, dar am gasit o modalitate de a-l folosi. Intr-un recipient cu pulverizator pun putin produs, pun si putina apa si una sau 2 picaturi de ulei de TeaTree si pulverizez pe parul ud, imediat dupa baie si pe parul uscat in fiecare dimineata apoi. Nu incarca parul in acest fel si il lasa elastic, hidratat si cu volum, iar bonus niste bucle foarte bine definite.
4. Now Foods, Solutions, Shea Butter- Este un unt absolut delicios (nu, nu l-am mancat si nu este de mancare, insa miroase divin si se simte foarte bine pe piele). Nu l-am folosit decat de 2 ori, pentru ca am vrut sa vad cum reactioneaza pielea mea la primul produs din postare.Este alb, are o textura ca de spuma si in contact cu pielea se topeste. Sunt foarte incantata de el si il prefer inaintea oricaror creme de corp din comert. A costat 7.63$.
5. Aubrey Organics, Blue Chamomile Shampoo, Shine Enhancer, Normal - L-am folosit la 2-3 spalari, are o consistenta buna, face spuma densa, spala foarte bine parul fara sa il agreseze. Are miros de ierpuri si culoare dubioasa. Ce nu imi place este ca ambalajul curge si pentru 8.91$, m-as fi asteptat sa nu aiba astfel de probleme. Am citit review-uri bune despre acest produs si de aceea am fost tentata sa il cumpar. Sper sa nu ma dezamageasca, deocamdata folosesc alt produs si mai sta la coada un altul, deci va mai dura pana imi voi face o parere despre el. Ambalajul in care a venit este diferit de cel de pe site, asa cum veti putea vedea in poze.
6. Nature's Bounty, Cranberry, Plus Vitamin C, 4200 mg, 120 Softgels- Mereu am astfel de pastile in casa. Nu le iau permanent ci doar la nevoie si simt ca isi fac efectul chiar si asa. Au costat 9.95$, insa sunt 120 de pasilute. Eu de obicei iau dimineata 2 si seara 2 in zilele cand simt ca nu am baut destula apa si ca aceasta greseala mi-ar putea afecta in vreun fel sanatatea.
Cel de-al 7-lea produs este balsamul de buze de la Sierra Bees, de rodie. Desi imi comand intr-una balsam de buze de la ei, deocamdata folosesc unul singur, pe primul, de TeaTree.



   (*Pozele sunt preluate de pe site-ul www.iherb.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu