miercuri, 24 aprilie 2013

Versatile Blogger Award

Buna ziua, fete cochete!

Esta prima data(cand sunt bagata in seama---->>> nu sufar:)) mi s-a parut amuzant doar sa zic asa) cand sunt nominalizata in vreun fel si de ceea am rumegat un pic problema, am vazut cam ce ar trebui sa fac mai departe, mi-am pus 2-3 ganduri in ordine si mi-am facut curaj sa postez. In primul rand ii multumesc sincer si nu numai pentru nominalizare, ci si pentru ca in fiecare saptamana ma inscrie la colaborarea de sambata cu 31 de manichiuri. "ITI MULTUMESC DIN SUFLET, ANCA!"

Acestea sunt regulile si le respect:
1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat.
Multumesc pentru nominalizare, Anca, ai facut o mica blogarita si pe pisica ei, fericite!


3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant.

4. Lasa un link la ultima lor postare pentu a le anunta.

5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Cea mai grea regula de respectat, dar sa vedem ce iese:
1) Nu imi place vara! V-am socat? ei bine, da, pentru mine vara este un chin. Imi place, de fapt iubesc, primavara, toamna si iarna, dar vara este mult prea cald si prefer sa stau inchisa in casa. Uneori si noaptea este mult prea cald. Pentru inca ceva timp voi mai asocia vara cu vacanta si poate ca, pentru mine, asta o va face mai asteptata .

2) Nu am cont pe nici o retea de socializare! (si ma refer la Twitter, Facebook...si daca mai sunt si altele, sa fie sanatoase) La un moment dat o fosta colega de liceu mi-a zis ca apreciaza foarte mult faptul ca am sunat-o de ziua ei, pentru ca sunt printre putinele persoane care nu stie de ziua ei de pe facebook. :))


3) Imi plac calatoriile. Pana acum am calatorit in 3 tari si nu ma hotarasc care va fi urmatoarea.




4) Sunt foarte preocupata de alimentatie si sport, imi place sa mananc mancaruri sanatoase si de multe ori imi prepar retete inventate de mine din produsele preferate de mine.


 5) Imi place la nebunie la mare, dar vara, cand vin turisti este neplacut pentru mine si ajung sa o vad poate de 2-3 ori pe timpul zilei si mai des noaptea. Este atat de minunat sa auzi cum se sparg valurile pe tarm.

6) Imi place foarte mult sa citesc poezii si unul dintre poetii mei preferati este Bacovia. Am si eu cateva poezioare de care sunt mandra.



7) Sunt un inginer in devenire!







Si acuma blogeritele nominalizate sunt :
Imi place foarte mult blogul ei. O urmaresc constant si nu pot sa nu ii admir frumusetea si bunul gust. Atunci cand ii citesc postarile, parca ma transpun intr-o alta lume.
 
Acest blog a fost printre primele bloguri cu unghute peste care am dat. Apoi am urmarit-o si o urmaresc cu drag si datorita ei am participat prima data la colaborarea cu unghiute.
 
Pe acest blog intru cu placere pentru ca gasesc atat manichiuri foarte dragute si reusite cat si make-up. Mi se pare ca are un stil foarte sexi in ale machiajului si imi place mult.
 
Acesta este un alt blog care mi-a ramas la suflet si imi place sa citesc postarile si savurez fiecare manichiura in parte, sperand ca voi ajunge si eu candva la fel de priceputa.
Aici gasesc multe lucruri interesante. Atat review-uri foarte bine-venite si folositoare cat si unghiute frumos asortate si ingrijite si este o placere sa o vizitez.
 
 Inca unul din blogurile mele preferate! Ii admir fiecare postare cu unghiute si imi place foarte mult stilul curat si impecabil pe care il are si ojele pe care ni le prezinta.

Inca un blog cu unghiute! Daaaa, si acestea sunt absolut superbe si finute. Imi place foarte mult cum ii vin ojele, iar ideile sunt foarte frumoase. Este de admirat maiestria cu care le pune in opera.
 
   http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/
Unghii finute si superbe, modele elegante si delicate. De aici ma inspir foarte des.Ce iese din mainile ei, este cu adevarat deosebit si cu bun gust.
 
 Un blog cu de toate. Stiu ca a mai fost nominalizata, insa voiam sa stie ca o urmaresc si ca imi place foarte mult ceea ce ne prezinta. Are idei stralucite si pe deasupra mai are si talent in a  realiza manichiuri deosebite.

Foarte mult imi place si acest blog. Imi plac mult unghiutele ei, forma lor si faptul ca sunt foarte ingrijite(eu pe tine te-as vedea castigatoare la concursul Saschei). Pe scurt este o placere sa privesc manichiurile tale, dar si restul postarilor.

Aici il gasiti pe Tumi!!!Glumesc...aici gasiti o multime de unghiute frumos realizate, iar Tumi, motanul alb este bonus si l-am cerut in casatorie pentru fata(pisica) mea:"> Cleopatra.
 
Si aici am gasit niste unghii foarte frumoase, ingrijite, si niste manichiuri foarte frumos realizate. Imi face mare placere sa o urmaresc si o admir de fiecare data pentru precizia cu care isi realizeaza modelele.
 
Un blog preferat. Postari de calitate, foarte folositoare! Modelele, chiar daca eu personal nu m-as vedea purtandu-le, ma lasa cu gura cascata. Sunt superbe. Repet, este un blog foarte interesant si pentru mine a fost de mare ajutor.
 
Blogul Alinei imi place mult deoarece imi face mereu pofta de dulciuri:)) si pe deasupra ne prezinta si unghiute frumos colorate, dar si review-uri utile.
 
  http://cristinanails.blogspot.ro/
Acesta este blogul pe care l-am descoperit cel mai recent si inca nu am apucat sa il rasfoiesc pe tot, dar am vazut o multime de modele frumoase de unde ma voi inspira si eu!

Multumesc tuturor. Va admir pe toate si sunteti mult mai multe printre preferatele mele, chiar daca nu am amintit de toate.

16 comentarii:

  1. Super dragut ca ai scris cate ceva despre fiecare :) Ma regasesc in chestia cu vara :)) anotimpul meu preferat este toamna :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc.Da, am scris din suflet aceasta postare. Si mie-mi place toamna foarte mult, dar sunt nascuta primavara(miercurea viitoare mai exact:)) ), iar iarna, in fiecare an sarbatoresc un eveniment important si de aceea nu am putut sa el reneg :">

      Ștergere
  2. Hehehe ce sa ii faci daca nu ai conturi de socializare, trebuie sa te inscrii cumva si daca realizezi niste manichiuri asa frumoase ar fi pacat sa participi si ma bucur ca te pot ajuta. Hmm nu pot sa cred ca nu iti place vara...Trebuie sa zic ca si mie imi place Bacovia la nebunie si eu am calatorit in 3 tari :)

    Ma bucur ca ai realizat tagul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi place vara pentru ca nu imi place caldura si nu imi place puhoiul de turisti care imi invadeaza marea :)) :D
      Iti multumesc inca o data pentru ca ma ajuti in fiecare saptamana si pentru ca m-ai nominalizat!

      Ștergere
  3. mersi frumos! nu pot sa nu observ ce frumos ai impartit tag-ul si apreciez mult ca ai spus ce-ti place la fiecare blogerita :).

    nici eu nu am conturi de socializare, doar cu blogul am fost "nevoita", dar pentru altceva chiar nu am :)).
    bacovia este singurul poet care mi-a placut vreodata.
    poza aia cu ardeii si carnita m-a dat gata!!! nici n-am mancat nimic azi si sunt sigura ca a contat si asta :).
    de calatorii nu mai vb, as putea sa plec din tara de cel putin 4 ori pe an :)).
    foarte faina poza de la mare :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wa, chiar nu ma asteptam sa avem atatea in comun. Dupa cum ziceam imi place foarte mult mancarea, sa fac si sa mananc, insa in aceeasi masura tin sa fie sanatoasa,deoarece corpul meu este foarte selectiv.
      Pupici!

      Ștergere
  4. Mersi de nominalizare :*
    Foarte frumoasa descrierea blogului meu :D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru cuvintele frumoasa draguta!
    Atatea fete m-au nominalizat la tagul asta ca deja ma simt obligata sa-l fac :P.
    L-am mai facut de vreo 2-3 ori si nu s-a schimbat mare lucru de atunci, de-asta l-am tot omis tura asta.
    Multumesc pentru nominalizare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am inchipuit, insa te-am nominalizat deoarece imi place mult blogul tau, ma umple de energie pozitiva.

      Ștergere
  6. Iti multumesc draga mea.
    Esti o draguta. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placerea a fost de partea mea sa iti intalnesc blogul! Pupici!

      Ștergere
  7. Multumesc mult pentru nominalizare si pentru civintele frumoasa pe care le-ai scris :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a facut placere sa va nominalizez si sa zic din suflet cateva cuvinte despre fiecare!

      Ștergere
  8. Ce frumos ca ai stat sa scrii putin despre fiecare :) Mi-a facut placere sa citesc postarea. Multumesc pentru nominalizare ^^

    RăspundețiȘtergere