sâmbătă, 10 august 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 30.Inspired by a tutorial

Hello!

Azi este...LUUUNI! Da, stiu cam devreme pentru postare, insa va fi si ultima la care ma inscriu, cel putin o perioada. Iar intru intr-o perioada de pauza. Sunt intr-o perioada de tranzitie, sper sa imi iasa totul bine si sa revin. Lista de la final cel mai probabil nu va fi completa, voi incerca sa o updatez.
 Cum spuneam, am terminat de realizat manichiura pentru care m-am inspirat din doua tutoriale video ale unei don'soare foarte talentate pe care o urmaresc cu mare drag. Cu aceasta manichiura am participat si la concursul realizat de Gabriela. Va las pozele si filmuletele. Sper sa va placa! Enjoy!






Capsunicile

Bananele 
Ah, cu ocazia asta mi-am mai imbogatit colectia cu 4 oje Rapsodi: doua roz,una mov si una fosforescent.A doua este preferata mea, dar si a treia este wow. Pe cea fosforescenta nu am incercat-o, iar ultima e tare dragalasa si ea. Stiu ca sunt cheap, insa imi place foarte mult cum coloreaza si faptul ca se usuca repede si rezista destul de bine pe unghii.


11 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt si vesele! Mi-ai facut pofta de capsuni :D Arata asa yummy pe unghiile tale. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc! daaa, cre'ca...nu sunt mandra de capsunicile mele, iar bananele sunt si mai si, dar e prima data cand realizez asa cv :D

      Ștergere
  2. E foarte draguta manichiura, ti-au iesit mai frumaose fructele decat cele din tutorial :*

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmm capsunici yummy :D, frumi ughiutele :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte dragute! Succes la concurs! kisses, G

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, dar sunt constienta ca nu am sanse. Oricum am participat de placere si pentru ca a fost o provocare pentru mine.

      Ștergere
  5. sunt adorabile, am zambit cand le-am vazut :).

    RăspundețiȘtergere