miercuri, 17 iulie 2013

KIKO products [review!?]

Buna,

Azi vreau sa incep un nou tip de postare in care sa impartasesc experiente cu voi. Am ales pentru inceput o parte din produsele mele KIKO. Acestea sunt luate din Italia, direct din magazinele KIKO, in interiorul carora daca intri nu pleci sigur cu mana goala. Primele produse pe care le-am cumparat au fost pensetele, apoi au urmat ojele, fardurile, glosurile, primer, dar sa vedem ce avem pentru astazi:



1. Pensete
Incep prin a spune ca sunt preferatele mele, sunt foarte multumita de ele! Prima, cea de sus este pentru precizie si a costat 5.90Euro. Cea de-a doua si a 3-a sunt la fel (sau asa ar fi trebuit sa fie, cea pe care am cumparat-o prima data este mai buna decat urmatoarea), sunt pensete cu varful in diagonala. Dupa cum ziceam, una din ele este mai buna, sau cel putin mi-e mie mai la indemana, este mai rigida si mai cracanata( :))) ), fata de cealalta care este mai flexibila si mai stramta. Acestea au costat 4.90Euro. Toate 3 sunt din otel inoxidabil.
2. Trusa de farduri Colour Party Palette (wet and dry eyeshadow)- 02 Generous Earth
Lovely! Este superba! Este minunata! Rezista! Are culori din care poti crea look-uri de zi discrete si intense. Trusa are aplicator, oglinda si 6 culori din care 5 sunt mate, iar una sidefata. Desi nu am incercat sa le folosesc umede, ele se pot folosi atat umezite cat si uscate. Nu isi modifica culoarea in timpul zilei, nu curg si sunt foarte fine. Aceasta a costat 8.40Euro si se mai gasesc inca 3 variante: Peach Lake, Rainbow Cake, Holi Vibration. Daca nu v-am convins, priviti pozele!




3. Fard mono- Colour Sphere Eyeshadow - 03 Oro Beige Melange
Este un fard sidefat, cu particule de sclipici pe care eu il folosesc atat ca fard de pleoape cat si ca fard de obraz/tample, pentru a oferi luciu discret si lejer. Este de asemenea rezistent, fin si cu irizatii aurii. Se gasesc 36 nuante pentru acest tip de fard. Pretul lui este de 5.90Euro, iar cantitatea este foarte mare! Pentru a i se intensifica culoarea se poate folosi si umezit. Cei de la KIKO promit ca nu provoaca iritatii pielii sensibile, eu nu am avut astfel de probleme pana acum.

4. Lipgloss - Unlimited Lipgloss- 23 Magenta Perlato
Mmmm, incep prin a spune ca are un gust/miros minunat! Nu as sti sa il descriu, insa este delicios. Nu are parabeni, este de lunga durata, nu este lipicios pe buze si are o consistenta densa, dupa cum se poate observa si din poze. Culoarea pe care o am este foarte vibranta si cu particule de sclipici, maricele insa care pe buze se vede foarte frumos. Daca am ratat vreun aspect, ma trageti de manecuta. Se gaseste in 24 de variante, de la nuante transparente, nude la nuante vibrante si intense. Pretul lipglossului este 3.5Euro.





5. Oja KIKO Nail Laquer 389 Lattementa
Da, este la moda aceasta culoare si culmea imi place la nebunie, iar oja asta m-a uns la suflet. Este foarte rezistenta. Ceea ce veti vedea in poze este dupa 3 zile de purtat, iar azi din cauza unor accidente casnice am razuit-o cu cutitul incercand sa toc ceva. Se usuca repede, este foarte rezistenta si are un luciu ce rezista foarte mult! Se gaseste in...cred ca 400 de variante si o sticuluta costa 2.50Euro. In postari urmatoare va voi prezenta si alte culori. Nu am decat cuvinte de lauda pentru acest produs.


6 comentarii:

  1. Foarte frumoase toate produsele, pensetele par bune, sprancenele mele cred ca ar avea nevoie de asa ceva :D stii chiar vroiam la postarea cu cheapest sa te intreb ce oja ai pe unghii....e superba nuanta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pensetele sunt cele mai bune pe care le-am avut in viata mea, si pensez si ma pensez de vreo 7-8 ani. Iar oja...mmm, este minunata, inca rezista de minune si are luciu si nu s-a tocit la varfuri!

      Ștergere
  2. oja este absolut superba :x

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe produsele de abia astept sa ajung si eu la kiko cred ca o sa-mi umplu plasuta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma, e irezistibil si absolut imposibil sa iesi de acolo fara sa iei ceva!

      Ștergere