vineri, 9 mai 2014

Desert Essence shampoo and conditioner - review

Buna!

Nu m-am gandit la ceva anume inainte sa ma apuc sa scriu aceasta postare, insa de fiecare data cand folosesc samponul si balsamul recent achizitionate de pe iHerb.com ma gandesc ca nu v-am scris parerea mea despre ele. Le-am folosit inca din prima seara si sunt aproape pe terminate. Cand spun aproape pe terminate inseamna ca mai am 2 saptamani. Eu de obicei samponez de 3 ori si balsam folosesc destul de mult cat sa imi descurce toti caltii. Am un scalp sensibil si nu ma hotarasc daca am parul gras sau uscat pentru ca isi schimba starea periodic, cred eu ca in functie de alimentatie.




 Incep cu samponul Green Apple & Ginger Shampoo

Este incolor si are un parfum natural de mar verde si ghimbir care este absolut delicios si nu imi creeaza senzatia de miros chimic/fals. Am o slabiciune pentru ghimbir si il folosesc mereu in mancare asa ca mi-a facut placere sa vad ca este si el printre ingrediente. Este pentru par fin, pentru ca asa am simtit in acea perioada ca este parul meu, acum as face alta alegere. Curata foarte bine si face spuma. Pentru ca de cele mai multe ori folosesc masca inainte sa ma spal eu samponez de 3 ori, insa pentru o utilizare obisnuita este perfect sa il folositi pentru 2 samponari. Am fost foarte multumita de el si inca mai sunt, dar avand in vedere faptul ca parul meu isi schimba textura destul de des nu o sa il cumpar prea curand, dar nu pentru ca nu ar fi eficient! Este unul din sampoanele mele favorite! Nu irita, nu usuca, ba chiar mi se pare ca da ceva volum. Un aspect negativ este faptul ca este atat de dens incat ma cam chinui sa il scot din tub. 


Dupa ce parul este curat folosesc balsamul Lemon Tea Tee Conditioner


Are culoarea untului si are un parfum natural delamaie si ceai de tea tree care este absolut delicios si la fel ca si samponul nu imi creeaza senzatia de miros chimic/fals. O alta slabiciune de-a mea este uleiul de Tea Tree, pe care mi l-am cumparat ca atare tot de pe acest site, dar despre care va voi vorbi separat. Acest balsam ste pentru par gras. Nu cred ca aveam nevoie chiar de un produs pentru par gras, insa in felul acesta imi dau seama ceea ce isi doreste cu adevarat parul meu capricios. Descurca impecabil, iar eu il aplic chiar si pe scalp. Folosesc o cantitate destul de mare. Chiar imi place foarte mult, dar acum simt nevoia de un produs hidratant pentru parul meu. Este un balsam eficient. Si cu siguranta cand parul meu va da semne ca este gras il voi recumpara. 

De la ultima postare am mai facut 3 comenzi pe iherb, iar doua deja mi-au ajuns, si despre unele dintre produse va pot spune cateva cuvinte. Va astept cu mare drag si sper ca v-a vost de ajutor acest articol.

Urmeaza si manichiuri cu noua mea forma a unghiilor de care sunt chiar mandra, asadar... KEEP IN TOUCH!


That's it, Bye-Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu